Dokonalá organizace

Náš zákaznický servis pečuje o hladký průběh.
Vedle podnikového know-how je proto důležité umět dokonale ovládat PC.
Ve své funkci ústředního krizového centra budete potřebovat schopnost přesné, strukturované práce a výborný organizační talent.

 

Vaše úlohy:

Customer Service Customer Service
  • Vyřizujete koordinační, organizační a administrativní práce
  • Poskytujete podporu manažerům přepravy a prodeje
  • Udržujete kontakty s našimi mezinárodními zákazníky a přepravními partnery
  • Zpracováváte dotazy zákazníků a výběrová řízení
  • Vedete každodenní pracovní korespondenci
  • Vykonáváte kontrolu kvality a reporting
  • Zpracováváte přijaté a odesílané faktury

Alexandra H., Customer Service:
"Denně jsem v kontaktu s lidmi různých národností a z různých kultur. Baví mě pracovat samostatně v mladém a dynamickém týmu."


Další informace:

^ - Top

K zajištění co nejlepších uživatelských možností využívá tato internetová stránka cookies. Kliknutím na „akceptovat“ souhlasíte s používáním cookies. Jestliže chcete určité cookies vyloučit, klikněte na zde. Další informace o zacházení s vašimi údaji naleznete v našich Uživatelských podmínkách a Upozorněních vztahujících se k ochraně údajů.

Akceptovat